Retribucions dels càrrecs electes

Sessió de Ple 05/11/2019

 59/19 - DEDICACIÓ DE CÀRRECS ELECTES. MODIFICACIÓ

Per unanimitat dels assistents, s’acorda:

  • Primer.- Deixar sense efecte la dedicació parcial al 75% a les tasques d’Alcaldia Presidència de l’Ajuntament de Llambilles, acordada per sessió plenària celebrada el dia 25/06/2019.
  • Segon.- Fixar una dedicació parcial al 75 % per a les tasques de Tinència d’Alcaldia, per un import de 15.000 euros anuals. Aquest import es cobrarà en 14 pagues a l’any i esdevindrà import brut, del qual es descomptarà la quota de seguretat social i la retenció d’IRPF pertinent.
  • Tercer.- Establir que els acords anteriors tindran eficàcia des del dia 3 de novembre.
  • Quart.- Procedir a donar d’alta a la seguretat social a la persona que ocupa la Tinència d’Alcaldia i a donar de baixa simultàniament a la persona que ocupa l’Alcaldia Presidència.
  • Cinquè.- Publicar aquest acord al BOP de Girona i al tauler d’anuncis de la Corporació, d’acord amb allò establert a l’article 75.5 de la Llei 7/1985.

Ajuntament de Llambilles

Web oficial de l'Ajuntament de Llambilles


Plaça de la Vila, 1
17243 Llambilles (Girona)

  • Horari d'atenció al públic

    • Oficines municipals:

      • Dilluns a divendres: matins de 9:00 a 14:00
      • Dimarts tardes de 16:00 a 20:00
    • Alcaldia (amb cita prèvia):

      • Dimarts: tardes de 16:30 a 19:30
      • Dijous: Matins de 10:00 a 12:00

    • Secretaria Municipal (amb cita prèvia):

      • Dilluns, dimecres i divendres: Matins de 12:00 a 13:00
      • Dimarts: Tardes de 17:00 a 18:00

    • Arquitecte Municipal (amb cita prèvia):

      • Hores convingudes

Telèfon: 972 469 301
Fax: 972 468 170
ajuntament@llambilles.cat | P1709700G


Avís Legal | Política de Privacitat | Política de Cookies

© 2020 Web oficial de l'Ajuntament de Llambilles