Retribucions dels càrrecs electes

Sessió de Ple 05/11/2019

 59/19 - DEDICACIÓ DE CÀRRECS ELECTES. MODIFICACIÓ

Per unanimitat dels assistents, s’acorda:

  • Primer.- Deixar sense efecte la dedicació parcial al 75% a les tasques d’Alcaldia Presidència de l’Ajuntament de Llambilles, acordada per sessió plenària celebrada el dia 25/06/2019.
  • Segon.- Fixar una dedicació parcial al 75 % per a les tasques de Tinència d’Alcaldia, per un import de 15.000 euros anuals. Aquest import es cobrarà en 14 pagues a l’any i esdevindrà import brut, del qual es descomptarà la quota de seguretat social i la retenció d’IRPF pertinent.
  • Tercer.- Establir que els acords anteriors tindran eficàcia des del dia 3 de novembre.
  • Quart.- Procedir a donar d’alta a la seguretat social a la persona que ocupa la Tinència d’Alcaldia i a donar de baixa simultàniament a la persona que ocupa l’Alcaldia Presidència.
  • Cinquè.- Publicar aquest acord al BOP de Girona i al tauler d’anuncis de la Corporació, d’acord amb allò establert a l’article 75.5 de la Llei 7/1985.

Ajuntament de Llambilles

Web oficial de l'Ajuntament de Llambilles


Plaça de la Vila, 1
17243 Llambilles (Girona)

  • Secretaria Municipal:
    • Dilluns, dimecres i divendres: de 12 a 1 del migdia
    • Dimarts i dijous: de 5 a 6 de la tarda.
  • Alcaldia:
    • Dimarts i Dijous, de 4 a 8 del vespre (altres dies, horaris a convenir)
  • Regidors:
    • Dimarts i Dijous a la tarda (horaris a convenir)
  • Serveis tècnics (arquitecte municipal):
    • Dimarts: de 5 a 8 del vespre (cal sol.licitar cita prèvia).
  • Treballadora Social:
    • divendres al matí (cal cita prèvia telefònica).

Telèfon: 972 469 301
Fax: 972 468 170
ajuntament@llambilles.cat | P1709700G


Avís Legal | Política de Privacitat | Política de Cookies

© 2020 Web oficial de l'Ajuntament de Llambilles