A partir de la propera setmana, el servei d'agent digital itinerant tornarà a estar disponible a Llambilles. Els tècnics/ques estaran distribuits/ïdes pels municipis del Gironès per tal de proporcionar suport a la ciutadania en tràmits electrònics. Aquest projecte té com a objectiu reduir la bretxa digital a tot el territori comarcal, juntament amb el pla de reactivació del Gironès.
El servei d'agent digital itinerant consisteix en proporcionar suport en tot tipus de tràmits digitals i ajudar a obtenir identificadors i/o certificats digitals.
Les tasques que pot dur a terme l’agent digital són:
- Donar suport en tot tipus tràmits digitals
- Donar suport per a l’obtenció d’identificadors i/o certificats digitals
- Etc...
Per sol·licitar una cita prèvia per al servei de suport digital per a la ciutadania, cal posar-se en contacte amb l'ajuntament del poble via telefònica o per correu electrònic. Aquest servei és una gran oportunitat per als ciutadans que necessiten ajuda amb tràmits digitals. No dubteu a utilitzar aquesta ajuda per agilitzar els vostres tràmits.